ÎM CIA TRANSELIT SA angajează office manager

Pregătire și experiență:

  • Nivel de studii:  superioare;
  • Cursuri de pregătire: management, finanțe, vânzări, asigurări;
  • Experiența în domeniul asigurărilor constituie un avantaj.

Aptitudini:

  • Inteligență de nivel superior;
  • Capacitate de a evalua și a lua decizii;
  • Cunoștințe bune de operare PC MS Office (Word, Excel);
  • Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă;
  • Capacitatea de a respecta termenii limită;
  • Cunoașterea limbilor română, rusa (scris și vorbit);
  • Cunoștințe privind procesul de vânzare;
  • Cunoștințe privind tehnici de negociere.

Responsabilități și sarcini:

  • Întocmirea polițelor de asigurare AORCA, Medicală, CASCO, etc;
  • Consultarea clienților în domeniul tarifelor și condițiilor de asigurare;
  • Consultarea agenților și brokerilor de asigurare în domeniul condițiilor și tarifelor de asigurare a ÎM CIA „TRANSELIT” SA;
  • Coordonarea relaților dintre asigurat și asigurator;
  • Elaborarea ofertelor de asigurare pentru clienții potențiali și pentru participarea la tendere;
  • Deplasarea în teritoriu în interes de serviciu.

Telefon de contact: 069976099
E-mail: transelit.office@gmail.com