„CASA TA – SIGURANȚA TA!”- campanie națională de promovare a asigurărilor de locuință inițiată de CAPITAL Broker și TRANSELIT

CAPITAL Broker, in parteneriat cu societatea de asigurare TRANSELIT lanseaza, incepand cu luna noiembrie, o campanie nationala de promovare a asigurarilor de locuinta, sub sloganul „CASA TA – SIGURANTA TA!”.

Campania vine in contextul in care, in ultimii ani, a crescut semnificativ numarul de locuinte afectate de incendii, explozii, furt, inundatii etc., evenimente ce pot afecta grav stabilitatea financiara a unei familii.

„Obiectivul campaniei este cresterea gradului de constientizare a proprietarilor de locuinte cu privire la riscurile la care sunt expuse casele lor in fiecare zi si utilitatea unei asigurari, care poate proteja agoniseala lor de o viata”, a declarat Iulia DASCALU, Administrator, CAPITAL Broker pentru portalul de specialitate www.xprimm.md.

Potrivit oficialului citat, oamenii nu ar trebui sa ramana la mila autoritatilor pentru a-si recupera prejudiciile suferite urmare a unor calamitati sau altor riscuri frecvente care le afecteaza locuinta. Solutia, in acest caz, este oferita de catre produsele specifice de asigurare a locuintelor, care sunt accesibile tuturor si ofera o protectie eficienta in astfel de cazuri.

CAPITAL Broker va promova acest produs pe intreg teritoriul tarii prin intermediul punctelor de vanzare si prin asistentii in brokeraj, acesta avand denumirea de „Casa, dulce casa!”. Pretul acestei asigurari va fi de 25 euro (la cursul oficial BNM) limita maxima de raspundere a  asiguratorului fiind de 10 000 euro.

Riscurile acoperite de catre acest produs sunt incendiul, explozia, furtuna, uraganul, grindina, alunecarile de teren, avalansa de zapada, cutremurul de pamant, inundatia fluviala sau din ploi torentiale, inundatii din retele de apa potabila sau canalizare, etc.

Potrivit Iuliei DASCALU, „in Republica Moldova, asigurarea locuintei este facultativa, deci multi proprietari nu vad o prioritate in a-si asigura casa si bunurile, desi riscurile de incendiu si calamitati naturale au devenit tot mai pregnante in ultimii ani. Desi majoritatea companiilor de asigurare din Moldova vand produse de asigurare a locuintei este evident ca se impune o promovare mai eficienta si directionata spre nevoile reale ale oamenilor”, puncteaza Iulia DASCALU.

Potrivit celor mai recente studii, doar 2% din proprietarii de locuinte solicita sa-si asigure bunurile, iar 70% – 80% dintre acestia cumpara o polita de asigurare urmare a contractarii unui credit ipotecar.

Amintim ca, in 2013, asigurarile de incendii si calamitati, cat si alte asigurari de bunuri (inclusiv asigurarile de locuinta) au reprezentat 12,4% din totalul subscrierilor pe segmentul de asigurari generale.

Nota:

CAPITAL Broker a fost infiintat in anul 2012 si isi desfasoara activitatea in patru puncte oficial inregistrate in Chisinau. Brokerul a incheiat contracte de colaborare cu 32 asistenti in brokeraj si mentine relatia de parteneriat strategic cu 8 companii de asigurare de pe piata de profil din Moldova. Printre partenerii companiei se numara si EUROLEASING, VICTORIABANK, UNIBANK, MOLDINDCONBANK, PRINT Imobil, ARMANDA Service, PROINTELECT MP, VALVITRANS Expeditie.

Potrivit datelor financiare publicate de CNPF, in prima jumatate a anului curent CAPITAL Broker a intermediat prime brute subscrise in valoare de 200.000 euro, in crestere cu peste 42% comparativ cu S12013, astfel detinand o cota de piata de 2,35%. In portofoliul companiei printre cele mai vandute produse se numara asigurarea obligatorie de raspundere civila auto (RCA), Carte Verde, CASCO, asigurari de sanatate (pentru deplasare peste hotare), asigurari de bunuri si accidente.

Sursa: http://www.xprimm.md/