Funcții vacante în cadrul Î.M. C.I.A. „TRANSELIT” S.A., filiala Chișinău

MANAGER VÂNZĂRI

Î.M. C.I.A. „TRANSELIT” S.A. angajează Manager de vânzări.

I. Cerințe:

  • Studii superioare, cursuri de pregătire: management, finanțe, vânzări, asigurări;
  • Experiență în vânzări (experiență în domeniul asigurărilor constituie un avantaj);
  • Perseverență, seriozitate și disciplină;
  • Cunoașterea limbilor română, rusă și engleză;
  • Foarte bune abilități de relaționare și comunicare;
  • Îndeplinirea responsabilă și la timp a sarcinilor;
  • Cunoștințe bune de operare PC MS Office;
  • Permisul de conducere de categoria B constituie un avantaj.

II. Responsabilități principale:

  • Negocierea și întocmirea contractelor de asigurare;
  • Redactarea, emiterea și transmiterea documentelor către brokeri și agenți de asigurare;
  • Elaborarea ofertelor de asigurare;
  • Consultarea clienților în domeniul tarifelor și condițiilor de asigurare;
  • Coordonarea relațiilor dintre asigurat și asigurător.

III. Oferim:

  • Salariu motivațional și comision din vânzări;
  • Pachet social integral;
  • Oportunități de dezvoltare într-un mediu profesionist.

Program de lucru: de luni până vineri, între orele 09:00 – 18:00, pauză de masă între orele 13:00 – 14:00. Acest job presupune prezența fizică în oficiu.

Dacă doriți să faceți parte din echipă, vă invităm să aplicați CV-ul Dvs. la adresa de email: office@transelit.md.


ȘEF SECȚIE VÂNZĂRI

Î.M. C.I.A. „TRANSELIT” S.A. angajează Șef Secție Vânzări.

I. Cerințe:

  • Studii superioare, cursuri de pregătire: management, finanțe, vânzări, asigurări;
  • Experiență în vânzări în domeniul asigurărilor minim 3 ani;
  • Perseverență, seriozitate și disciplină;
  • Cunoașterea limbilor română, rusă și engleză;
  • Foarte bune abilități de relaționare și comunicare;
  • Îndeplinirea responsabilă și la timp a sarcinilor;
  • Cunoștințe bune de operare PC MS Office;
  • Permisul de conducere de categoria B constituie un avantaj.

II. Responsabilități principale:

  • Controlul centralizat al vânzărilor contractelor de asigurare din numele companiei;
  • Monitorizarea pieței asigurărilor și identificarea tendințelor de dezvoltare;
  • Dezvoltarea relațiilor de colaborare cu brokeri și agenți de asigurare;
  • Întocmirea rapoartelor specializate;
  • Avizarea și semnarea contractelor de asigurare din numele asigurătorului;
  • Elaborarea ofertelor de asigurare și identificarea oportunităților de afaceri;
  • Consultarea clienților, intermediarilor în asigurări în domeniul tarifelor și condițiilor de asigurare;
  • Dezvoltarea portofoliului de asigurare și clientelă a companiei.

III. Oferim:

  • Salariu motivațional și comision din vânzări;
  • Pachet social integral;
  • Oportunități de dezvoltare într-un mediu profesionist.

Program de lucru: de luni până vineri, între orele 09:00 – 18:00, pauză de masă între orele 13:00 – 14:00. Acest job presupune prezența fizică în oficiu.

Dacă doriți să faceți parte din echipă, vă invităm să aplicați CV-ul Dvs. la adresa de email: office@transelit.md.


CONTABIL

Î.M. C.I.A. „TRANSELIT” S.A. angajează Contabil.

I. Cerințe:

  • Studii superioare în domeniul finanțe / contabilitate;
  • Experiență de muncă în funcția de contabil minim 2 ani;
  • Experiență în domeniul asigurărilor constituie un avantaj;
  • Perseverență, seriozitate și disciplină;
  • Cunoașterea limbilor română și rusă;
  • Îndeplinirea responsabilă și la timp a sarcinilor;
  • Cunoștințe bune de operare în programul 1-C și PC MS Office.

II. Responsabilități principale:

  • Evidența operațiunilor bancare și casierie;
  • Evidența formularelor de strictă evidență;
  • Evidența creanțelor și datoriilor;
  • Asigurarea securității și completării documentelor contabile în conformitate cu standardele naționale;
  • Pregătirea documentelor primare pentru rapoarte fiscale, statistice.

III. Oferim:

  • Salariu motivațional;
  • Pachet social integral;
  • Oportunități de dezvoltare într-un mediu profesionist.

Program de lucru: de luni până vineri, între orele 09:00 – 18:00, pauză de masă între orele 13:00 – 14:00. Acest job presupune prezența fizică în oficiu.

Dacă doriți să faceți parte din echipă, vă invităm să aplicați CV-ul Dvs. la adresa de email: office@transelit.md.


JURIST

Î.M. C.I.A. „TRANSELIT” S.A. angajează Jurist.

I. Cerințe:

  • Studii superioare în domeniu juridic;
  • Experiență de muncă în funcția de jurist minim 2 ani;
  • Experiență în domeniul asigurărilor constituie un avantaj;
  • Perseverență, seriozitate și disciplină;
  • Cunoașterea limbilor română și rusă, engleza – constituie un avantaj;
  • Îndeplinirea responsabilă și la timp a sarcinilor;
  • Cunoștințe bune de operare PC MS Office.

II. Responsabilități principale:

  • Consultanță în redactarea și avizarea contractelor / oricăror alte acte cu caracter juridic;
  • Acordarea consultanței juridice tuturor departamentelor companiei;
  • Redactarea cererilor de chemare în judecată, cereri / demersuri și alte acte procesuale;
  • Reprezentarea în instanțe de judecată și alte autorități;
  • Recuperarea creanțelor, datoriilor, înaintarea acțiunilor de regres;
  • Monitorizarea și analiza permanentă a legislației relevante pentru activitatea companiei și informarea corespunzătoare atât a managementului, cât și a personalului companiei cu privire la noile modificări în legislație.

III. Oferim:

  • Salariu motivațional;
  • Pachet social integral;
  • Oportunități de dezvoltare într-un mediu profesionist.

Program de lucru: de luni până vineri, între orele 09:00 – 18:00, pauză de masă între orele 13:00 – 14:00. Acest job presupune prezența fizică în oficiu.

Dacă doriți să faceți parte din echipă, vă invităm să aplicați CV-ul Dvs. la adresa de email: office@transelit.md.