MANAGER VÂNZĂRI
Î.M. C.I.A. „TRANSELIT” S.A. angajează Manager de vânzări.
I. Cerințe:
- Studii superioare, cursuri de pregătire: management, finanțe, vânzări, asigurări;
- Experiență în vânzări (experiență în domeniul asigurărilor constituie un avantaj);
- Perseverență, seriozitate și disciplină;
- Cunoașterea limbilor română, rusă și engleză;
- Foarte bune abilități de relaționare și comunicare;
- Îndeplinirea responsabilă și la timp a sarcinilor;
- Cunoștințe bune de operare PC MS Office;
- Permisul de conducere de categoria B constituie un avantaj.
II. Responsabilități principale:
- Negocierea și întocmirea contractelor de asigurare;
- Redactarea, emiterea și transmiterea documentelor către brokeri și agenți de asigurare;
- Elaborarea ofertelor de asigurare;
- Consultarea clienților în domeniul tarifelor și condițiilor de asigurare;
- Coordonarea relațiilor dintre asigurat și asigurător.
III. Oferim:
- Salariu motivațional și comision din vânzări;
- Pachet social integral;
- Oportunități de dezvoltare într-un mediu profesionist.
Program de lucru: de luni până vineri, între orele 09:00 – 18:00, pauză de masă între orele 13:00 – 14:00. Acest job presupune prezența fizică în oficiu.
Dacă doriți să faceți parte din echipă, vă invităm să aplicați CV-ul Dvs. la adresa de email: office@transelit.md.
ȘEF SECȚIE VÂNZĂRI
Î.M. C.I.A. „TRANSELIT” S.A. angajează Șef Secție Vânzări.
I. Cerințe:
- Studii superioare, cursuri de pregătire: management, finanțe, vânzări, asigurări;
- Experiență în vânzări în domeniul asigurărilor minim 3 ani;
- Perseverență, seriozitate și disciplină;
- Cunoașterea limbilor română, rusă și engleză;
- Foarte bune abilități de relaționare și comunicare;
- Îndeplinirea responsabilă și la timp a sarcinilor;
- Cunoștințe bune de operare PC MS Office;
- Permisul de conducere de categoria B constituie un avantaj.
II. Responsabilități principale:
- Controlul centralizat al vânzărilor contractelor de asigurare din numele companiei;
- Monitorizarea pieței asigurărilor și identificarea tendințelor de dezvoltare;
- Dezvoltarea relațiilor de colaborare cu brokeri și agenți de asigurare;
- Întocmirea rapoartelor specializate;
- Avizarea și semnarea contractelor de asigurare din numele asigurătorului;
- Elaborarea ofertelor de asigurare și identificarea oportunităților de afaceri;
- Consultarea clienților, intermediarilor în asigurări în domeniul tarifelor și condițiilor de asigurare;
- Dezvoltarea portofoliului de asigurare și clientelă a companiei.
III. Oferim:
- Salariu motivațional și comision din vânzări;
- Pachet social integral;
- Oportunități de dezvoltare într-un mediu profesionist.
Program de lucru: de luni până vineri, între orele 09:00 – 18:00, pauză de masă între orele 13:00 – 14:00. Acest job presupune prezența fizică în oficiu.
Dacă doriți să faceți parte din echipă, vă invităm să aplicați CV-ul Dvs. la adresa de email: office@transelit.md.
CONTABIL
Î.M. C.I.A. „TRANSELIT” S.A. angajează Contabil.
I. Cerințe:
- Studii superioare în domeniul finanțe / contabilitate;
- Experiență de muncă în funcția de contabil minim 2 ani;
- Experiență în domeniul asigurărilor constituie un avantaj;
- Perseverență, seriozitate și disciplină;
- Cunoașterea limbilor română și rusă;
- Îndeplinirea responsabilă și la timp a sarcinilor;
- Cunoștințe bune de operare în programul 1-C și PC MS Office.
II. Responsabilități principale:
- Evidența operațiunilor bancare și casierie;
- Evidența formularelor de strictă evidență;
- Evidența creanțelor și datoriilor;
- Asigurarea securității și completării documentelor contabile în conformitate cu standardele naționale;
- Pregătirea documentelor primare pentru rapoarte fiscale, statistice.
III. Oferim:
- Salariu motivațional;
- Pachet social integral;
- Oportunități de dezvoltare într-un mediu profesionist.
Program de lucru: de luni până vineri, între orele 09:00 – 18:00, pauză de masă între orele 13:00 – 14:00. Acest job presupune prezența fizică în oficiu.
Dacă doriți să faceți parte din echipă, vă invităm să aplicați CV-ul Dvs. la adresa de email: office@transelit.md.
JURIST
Î.M. C.I.A. „TRANSELIT” S.A. angajează Jurist.
I. Cerințe:
- Studii superioare în domeniu juridic;
- Experiență de muncă în funcția de jurist minim 2 ani;
- Experiență în domeniul asigurărilor constituie un avantaj;
- Perseverență, seriozitate și disciplină;
- Cunoașterea limbilor română și rusă, engleza – constituie un avantaj;
- Îndeplinirea responsabilă și la timp a sarcinilor;
- Cunoștințe bune de operare PC MS Office.
II. Responsabilități principale:
- Consultanță în redactarea și avizarea contractelor / oricăror alte acte cu caracter juridic;
- Acordarea consultanței juridice tuturor departamentelor companiei;
- Redactarea cererilor de chemare în judecată, cereri / demersuri și alte acte procesuale;
- Reprezentarea în instanțe de judecată și alte autorități;
- Recuperarea creanțelor, datoriilor, înaintarea acțiunilor de regres;
- Monitorizarea și analiza permanentă a legislației relevante pentru activitatea companiei și informarea corespunzătoare atât a managementului, cât și a personalului companiei cu privire la noile modificări în legislație.
III. Oferim:
- Salariu motivațional;
- Pachet social integral;
- Oportunități de dezvoltare într-un mediu profesionist.
Program de lucru: de luni până vineri, între orele 09:00 – 18:00, pauză de masă între orele 13:00 – 14:00. Acest job presupune prezența fizică în oficiu.
Dacă doriți să faceți parte din echipă, vă invităm să aplicați CV-ul Dvs. la adresa de email: office@transelit.md.